martes, 28 de octubre de 2008

Mums reikia tavo svajonių, kad pastatytume tiltą...

1 comentario:

kytrute dijo...

Kai atšąla, kai sutemsta, kai nejudri dirbtinė šviesa skandina vienodo laiko tėkmėje, lieka artimos dūšelės – čiurlioniškomis žvakelėmis blyksinčios ir šilumą skleidžiančios, lapkričio vaivorykštę keistoje padangėje įžvelgiančios. Kad jos mirgėtų, reikia kad mes nenustotume jų matyti. Tų širdelių, mus supančių. Kupinų svajonių...
Lapkritį pradedu laukti šviesos ir šilumos – laukiu kada įžengsiu į namus, uždegsiu švieseles ir sušilsiu, laukiu kada prie žiburėlių su drauge susėsim, laukiu kada pro langą stebėsiu kibirkštėles. Kada baltai pasnigs, kada dienos pradės ilgėti vėl. Laukiu jūsų svajonių...

Cuando hace frio, cuando anochece y la luz artificial y quieta ahoga en el fuente del tiempo monòtono, nos queda los corazones cerca – los que titilan como las velitas de Čiurlionis y extenden el calor, los que prevean el arco de iris en el cielo de Noviembre. Para que los brillen, es necesario que no dejamos de verlas. Los corazones en los alrededores nuestros. Llenas de los sueños...
En Noviembre empiezo esperar a la luz y el calor. Estoy esperando para venir a casa y encender las luzes y callentarme, estoy esperando cuando nos sentemos con amiga al lado de los centelleos, estoy esperando a observar las chispas por la ventana. Estoy esperando cuando nieven en blanco, cuando los dias empiezen a crecer. Estoy esperando a los sueños vosotros...